Jeg hørte om at Mogens møller testede knappen “læg i indkøbskurv for et godt stykke tid siden, men jeg fik aldrig set testen. Så jeg besluttede mig for at teste det selv.
Resultatet er overraskende, da jeg ikke mener der burde være en forskel, eftersom de fleste kunder godt ved hvordan de fleste webshops virker, så tænkte jeg at testen var overflødig.
Knappen er rigeligt tydelig, og jeg tænkte at jeg kunne skrive hvad som helst i den.
Denne test er lavet med kunderne fra Mackabler.dk, og de er helt sikkert anderledes end dine, hvis du vil vide hvilken aldersgruppe de er, må du kontakte mig.
Jeg testede disse imod hinanden:
“Tilføj til indkøbskurven”
“Tilføj til kurven”
“Køb”
“Tilføj til kurv”
“læg i kurven” (Jeg kom til at gøre det med småt, og opdagede det først alt for sent.)
“læg i indkøbskurven” (Jeg kom til at gøre det med småt, og opdagede det først alt for sent.)
Hvordan er resultatet?
Der kan du selv se det, du skal se på “salg”, Engagement ved jeg ikke hvad dækker over, hvis du ved det må du endelig sige til.
Salg-tracking er tracking af antal salg, ikke hvor mange penge kunderne køber for, det kan også have betydning.
Jeg tror jeg ændre det hele til “Tilføj til kurven”.